English

FAQ

PROVEDENÍ REZERVACE:

Jak si mohu rezervovat pokoj?
Rezervační proces v našem systému je velmi jednoduchý. Vyberte si požadované město, zadejte datum příjezdu a odjezdu a vyberte typ pokoje definovaného počtem osob. Pokud požadujete určitou kategorii hotelu, můžete výběr zúžit zadáním požadované kategorie. Pokud požadujete konkrétní hotel, zadejte prosím název hotelu. Kliknete na tlačítko Vyhledat. Na obrazovce se objeví seznam hotelů. Více informací o daném hotelu se dozvíte, pokud kliknete na odkaz „Vice informaci o hotelu“. Hotely uvedené v seznamu jsou setříděny podle ceny vzestupně. Dále lze třídit podle názvu hotelu, kategorie, umístění a typu poskytované stravy. Kliknutím na tlačítko Rezervovat ve vybraném řádku se přesunete na první krok rezervace. Vyplňte prosím formulář a jmenný seznam pro ubytování (jména zde zadaná musí být bez diakritiky). Dejte prosím pozor, abyste své jméno a e-mailovou adresu napsali ve správném tvaru. Po vyplnění všech potřebných informací kliknete na tlačítko Pokračovat. V druhém kroku rezervace můžete zadat pozdní příjezd (nutné zadat vždy, pokud plánujete příjezd po 18 hod), či další speciální požadavky. K rezervaci ubytování můžete objednat také pojištění. Poté kliknete na tlačítko Pokračovat. V posledním kroku rezervace je nutné odsouhlasit smluvní podmínky, zvolit požadovaný způsob úhrady, případně  zda-li požadujete zaslat daňový doklad. Poté kliknete na tlačítko Rezervovat. Pokud bude zapotřebí upřesnit před potvrzením rezervace některé údaje, pracovník zákaznického oddělení Vás bude do 24 hodin kontaktovat e-mailem. Pokud ne, obdržíte automaticky email potvrzující status Vaší rezervace.

Je použití kreditní karty opravdu bezpečné?
Ano, bezpochyby. Pro zajištění vaší bezpečnosti používá naše společnost zabezpečené kanály, které zašifrují číslo kreditní karty a zakódují ho do nepoužitelné formy.

Jaké typy kreditních karet jsou přijímány jako záruka/vklad?
Používáme všechny běžné platební karty, jako VISA, MasterCard, Diners club.

Číslo mé kreditní karty je správné, ale systém kartu nepřijímá. Proč?
Jsou různé možnosti: Systém nepřijímá typ vaší karty, nebo expirace (platnost) Vaší karty vypršela, nebo jste přesáhli limit na Vaší kartě, nebo nemáte povolen tento typ úhrady na Vaší platební kartě.

Mohu si vybrat, kde se má můj pokoj nacházet (preferované poschodí, vedle bazénu atd.)
Speciální požadavky je možné uvést v druhém kroku rezervace s tím, že budou předány dodavateli/hotelu. Pracovníci hotelu se vždy snaží udělat maximum pro to, aby Vašim speciálním požadavkům vyšli vstříc. Naše společnost však jejich splnění zaručit nemůže, protože závisejí na momentální obsazenosti hotelu.

Obdržím fakturu poté, co si rezervuji hotel?
Má-li zájem rezervovanou službu objednat a uhradit ihned či kdykoli do termínu storna, kontaktujte nás prosím na emailové adrese info@primahotely.cz. Nejpozději je tak třeba učinit do termínu storna uvedeného v emailu potvrzujícím status Vaší rezervace. Pakliže tak neučiníte, bude v 18 hodin v den termínu storna Vaše rezervace automaticky zrušena. Bude-li spadat termín storna na víkend, či den pracovního volna, bude nutné rezervaci objednat, nebo zrušit nejpozději v poslední pracovní den předcházející tomuto dni. Naše společnost Vám samozřejmě vystaví fakturu. Stačí, když vyplníte veškeré Vámi požadované iniciály do k tomu předem připravených okének. Faktura Vám bude doručena na mail, který uvedete jako kontaktní. Papírovou formu faktury vydáváme pouze na vaši zvláštní žádost a tato služba je zpoplatněna.

Platí cena pokoje za osobu nebo za noc?
Všechny ceny zobrazené v přehledu hotelu jsou celkové ceny za celý pobyt a požadavek dle kritérií zadaných odběratelem při vyhledávání. Ceny zahrnují servisní poplatek a mohou, ale nemusí zahrnovat místní daně. Snídaně a/nebo další strava není uvedena, pokud není uvedeno jinak. Některé hotely, dodavatelé a místní samosprávy mohou účtovat další místní daně, které by pak byly hrazeny odběratelem na místě.

Jsou k dispozici přistýlky/dětské postýlky?
Poskytnutí dětské postýlky či přistýlky a případný příplatek je nutné ověřit s pracovníky zákaznického oddělení na info@primahotely.cz. Dětské postýlky jsou vhodné pouze pro děti do 2 let ( < 2 ), stáří dítěte tedy nesmí překročit 24 měsíců.

Je v ceně snídaně?
Typ stravovacího režimu je vždy uveden v rezervaci.

POTVRZENÍ REZERVACE:

Jak si mohu zkontrolovat svou žádost o rezervaci?
Na svou rezervaci se můžete podívat v případě, že jste přihlášeni do svého účtu, kde se Vám veškeré data archivují. V případě, že nejste přihlášeni, prostřednictvím odkazu „Výpis rezervace“.

Nemohu na potvrzení dlouho čekat. Co mám udělat?
Většina rezervací obvykle probíhá v reálném čase a potvrzení byste měli dostat během několika sekund. O stavu své rezervace budete informování mailem během několika vteřin. Pokud je součástí vaší rezervace nějaký speciální požadavek, bude žádost zaslána ke zpracování pracovníkovi zákaznického oddělení. Můžete nás kontaktovat přímo na adrese info@primahotely.cz

ZRUŠENÍ REZERVACE:

Jaké storno podmínky se vztahují na mou rezervaci?
Obecné informace o podmínkách stornování najdete ve všeobecných smluvních podmínkách. Rozhodující je vždy termín storna uvedený v emailu potvrzujícím status Vaší rezervace. Do tohoto termínu Vám za zrušenou rezervaci nebude účtován žádný poplatek za předpokladu, že nebude na danou rezervaci vystaven cestovní doklad (voucher ). Bude-li vystaven cestovní doklad ( voucher ), a bude-li rezervace zrušena do termínu storna, budeme účtovat manipulační poplatek ve výši 500 Kč za každou osobu uvedenou v rezervaci, která dosáhla ke dni storna věku 18 let. Bude-li rezervace po termínu storna bude účtován výše zmíněný manipulační poplatek a dále stornopoplatek, který může činit až 100% ceny rezervace v závislosti na podmínkách hotelů/dodavatelů. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme sjednat si pojištění STORNA. Možno tak učinit v rámci provádění své rezervace, nebo i dodatečně v sekci „cestovní pojištění“

Jak rezervaci zruším?
Kontaktujte nás prosím na emailové adrese zákaznického oddělení info@primahotely.cz  vždy s rezervačním číslem Vaší rezervace ( detaily  najdete v emailu, v němž jsme Vám potvrzovali status Vaší rezervace).

 


+420 542 422 838 volejte nebo nám napište

Zabezpečení  |  Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

© 2012 PrimaHotely.cz       Všeobecné podmínky